fredag 5. desember 2008

Tallinn

Sist helg var vi i Tallinn på tur sammen med ett vennepar. Vi hadde ei kjempefin helg med opplevelser og avslapning! Jeg har vært en gang tidligere i denne byen, men denne gangen fikk jeg sett gamlebyen skikkelig. Jeg synes det er en flott by, mange fine hus å se og mange trange gater å gå i.



På torget var de begynt å rigge til julemarked, det skulle offisielt åpne den dagen vi reiste, så jeg vet ikke om det kom noe mer på markedet enn det vi fikk oppleve.

Vi var på Troika, en russisk restaurant, å spiste god mat. Her er ett bilde av det jeg spiste, det var en leiregryte med kjøtt og grønnsaker oppi og ett imponerende lokk over. Det smakte fantastisk, jeg må bare innrømme at jeg var skeptisk før vi skulle dit…

1 kommentar:

Liss sa...

Åh, kor heldig dokker e som har vært der igjen. Æ vil åsså tilbake dit...en dag.... :) Fine bilda