søndag 2. mai 2010

Konfirmasjonskort

Jeg har fått bestilling på konfirmasjonskort fra en venninne i Bodø, og som vanlig ble jeg litt i beit for om jeg hadde utstyr nok. Jeg bestemte meg likevel for at jeg skulle klare meg med det jeg hadde, og har tenkt i en uke på hvordan kortet skulle se ut og hva jeg skulle bruke. Torsdag ringte mamma og pappa og sa at de skulle komme på besøk til oss fra Bodø, og jeg sendte mamma på TreL for å handle med en gang... Så tro er jeg mot mine egne regler... Hun kjøpte noen miniroser og konfirmasjonsark fra Papirdesign. Ideen til kortet hentet jeg fra skissen på sukkersøtt.
Når mamma handlet til meg, kjøpte hun også papir slik at jeg kunne lage guttekort for henne.

1 kommentar:

Kjersti m sa...

Så deilig med sånne mamma'er :O) Flotte kort. Må nok lage noen til årets konfirmanter jeg også.
Si fra om det blir scrappetreff.