søndag 31. oktober 2010

Julekort


I går stemplet jeg ulike stempler og fargela dem med Promarker. I dag fant jeg ut at jeg fikk lage noe med motivene, ikke bare fargelegge...
Jeg har ikke kjøpt meg noe julepapir i år(bare fått hos mamma), så dette papiret har jeg fra tidligere. Det er brunt og det står glædelig jul på det. Det kom ikke fram på bildet.
Ellers har jeg brukt dagen i dag til å bake hveteboller, skoleboller og kanelsnurrer. Disse hadde jeg tenkt å gi til de ungene som kommer å ringer på døra i dag og sier knask eller knep... Det må da være ett bedre alternativ enn godterier?

2 kommentarer:

Kjersti M sa...

Kanskje på tide å begynne med julekortene, ja. Nærmer seg den tiden med stormskritt. Søtt ble det iallefall. Vi sees til helga :o)

Hege sa...

Super fint kort:) Kos dokker skikkelig til helga, regner med å se mange fine kort her etterhvert:))