tirsdag 16. november 2010

Sjokolade eske

Jippi Da har jeg laget min første sjokolade eske! Jøie meg det tok litt tid, men det var gøy! Jeg var så ivrig etter å ta bilder av esken at jeg ikke hadde tid til å vente på at crackle painten skulle tørke... ;D

Esken er laget av bazzil kartong og svertet med vintage foto fra distress.

Stemplene tror jeg er fra Prima.
Rosen tror jeg også er Prima, blonden og perlene er noe som har vært i skuffene mine en stund.
Pyntepapiret er Magnolia og det lille bildet er fra papirloftet.
Siden denne esken er forsøkt laget litt vinage melder jeg den på hos Vintage utfordring. Så får vi se...




3 kommentarer:

Liss sa...

Den ble jo kjempefin. Klarte du å la være å spise sjokoladen? ;-)

Dorthe/Dob sa...

Hvor er det bare en yndig æske.

Det er så sjovt, at man er så ivrig for at vise sine kreationer frem,at man slet ikke kan vente til limen er tør :)
Jeg kender det kun alt for godt :)

Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

Linda S. L sa...

nyyyydelig dekorert sjokolade eske :D
kjenner meg godt igjen det med å ta bilder før kreasjonen er tøff hi hi :D
takk for din deltagelse hos vintage udfordring!
klem fra linda s l