søndag 20. mars 2011

Helg er fine greier...

...men nå nærmer den seg slutten. Og det er fint for da få jeg tid til å kikke innom alle bloggene jeg har på lista mi. Det er så mange kreative flinke mennesker rundt om i verden, og det at de blogger å deler med oss andre er helt topp!
Selv tar jeg meg ikke tid til så mye kortlaging for tiden, det skjer liksom hele tiden noe som må prioriteres før... Og nå i helgen har det vært isfisketur med "lillegutt", henge opp nye gardiner og bake rundstykker.

Naturen lager sine egne kunstverk! Isen var så klar på det vannet vi var på at vi så bunnen på grunna, og litt lenger ute så vi sprekkene gå langt, langt nedover... Tror nok isen blir liggende til i juli ;)
Her ligger "lillegutt" å studerer ned i vannet, vi så til og med yngel som var frosset fast i isen...
Så til de nye gardinene! Sist vi var i Finnland på skitur kjøpte jeg marimekko stoff. Den snille, flinke damen som jeg spurte om hun kunne sy for meg sa JA - og sånn ble det. Er så fornøyd selv, smiler hver gang jeg se på dem.
Har tre vindu på kjøkkenet og alle fikk like gardiner, ved kjøkkenbenken var det så rotete pga baking, at jeg måtte klippe bort en del av bildet. :)
Ha en flott uke alle sammen.

2 kommentarer:

edel sa...

Så flotte gardine du har fått sydd,sikker på at du hadde klart det sjøl og.

Christina sa...

Wowww that looks cold!! I'm glad spring is here in The Netherlands!
Hugs Kristel