søndag 18. desember 2011

Snart jul

Og helt stille på hobbyfronten. Jeg har ikke laget kort på flere måneder nå. Det har vært travle tider i huset vårt, vi har skiftet gulv i nesten alle rom, så da har det ikke vært tid eller rom for å lage kort. Jeg har ikke savnet det heller, det er litt rart...men nå kjenner jeg at jeg har lyst igjen. Så vi får se hva romjulen bringer.
I dag skal vi tenne det fjerde lyset på advensstaken. Det er en koselig tid vi er inne i. Mørkt ute og levende lys inne. Mange gode dufter fra julebakst og svibler. Koser meg. I dag skal vi møtes å bytte romjulspakker, blir kos det.
I morgen får vi julebesøk av mine kjære foreldre. Det gleder jeg meg masse til. Det er så godt å ha besøk i julen, og jeg har fri i hele romjulen :-)
Jeg ønsker alle en riktig GOD JUL og ett GODT Å KREATIVT NYTT ÅR.

Ingen kommentarer: