søndag 18. mars 2012

14 år *2

Junior skulle i bursdag i går, til en jente og en gutt i klassen hans som skulle feire i lag. Jeg hadde planlagt å lage kort i går, så jeg skulle jo få god tid til å ordne noe før han skulle være der kl 18. Så sover man litt lengre, drar på treningstur, ut å kjøpe bursdagklær, ut å handle mat, spise middag... Jeg fikk det travelt ja, men det er jo ikke noe nytt når det gjelder meg.... Kortene ble til dekorerte konvolutter. Rosa til jenta og sort til gutten.
 Jeg har brukt KennyK motiver på begge kortene og fargelagt med Promarker. Jeg mener begge pyntepapirene er fra Papirdesign.
Har satt av dagen i dag også til å lage kort, men jeg får ikke til... Plages, plages, plages... Ikke alle dager er gode for kreativitet og kortproduksjon ser det ut til :)
Ha en fortsatt fin søndag.

Ingen kommentarer: