søndag 29. april 2012

Konfirmsjonskort igjen

Har mistet tallet nå på hvor mange innlegg jeg har av konfirmasjonskort nå :)
Her er i allefall de jeg har gjort ferdig i dag.









Dette er ett kort som skal reise sørover. De som hadde bestilt dette kom på besøk i helgen, så da var det bare å hive seg rundt å få det ferdig.

Det neste er også ett bestillingskort, og er ett av 6 i bestillingen. Samme papiret som det over, men i rosa. Fra papirdesign self ;-)




Snart må jeg vel komme i gang å lage de kortene vi selv skal gi bort...

- Via BlogPress fra min iPad

3 kommentarer:

Kjersti M sa...

Så mange flotte kort du har laget. Lager du de blondekantene med den maskinen din? Tror jeg må kjøpe en slik selv - for folka her takler ikke slike ønsker ;-)

Merethe sa...

Kjersti det er en punch fra marta stewart.
http://bikuben.com/produkter/verktoy/puncher/martha-stewart-puncher/

Rita sa...

Så fine :) Har også kjøpt disse mønsterarkene :) Fiiiine! Klem Rita