lørdag 8. desember 2007

8. desember...

Nå går det fort mot jul, tenk at det er blitt 8 desember... Og ingenting får jeg gjort... Mannen min har sagt at han skal ta julevasken i år - han er så snill! Jeg regner med at kjøkkenet må rundvaskes, men resten av rundvasken kan vente til våren. I morgen skal jeg bake lefser sammen med to av mine gode venner, det gleder jeg meg til. Både fordi det er gode lefser og fordi jeg da får være litt sammen med vennene mine. Jeg er en stuegris som skjelden er ute av huset, og da mister man litt kontakt med omverden.
Neste helg tror jeg vi skal bake pepperkaker, ungene og jeg. Jeg har laget risboller, men det er bare minnene igjen av dem... Pappa kommer på besøk og lager krumkaker, han er så flink til det. Ellers vet jeg ikke hvilke julekaker vi skal ha i år, muligens kokkosmakroner... Tiden vil vise.
I går pakket jeg inn julegaver til alle som bor langt borte, vi må vel få dem på posten snart så de når fram til jul. Og så har jeg skrevet julekort, det er så koselig, og så er det så koselig å få julehilsen i postkassa også.
Vi får besøk av mine foreldre i julen i år. Det blir godt. Det er så koselig å ha besøk i julen, men får så god tid sammen.
PS. Kjære julenisse, jeg ønsker meg slike sia mus som sitter på bildet her oppe...

Ingen kommentarer: