søndag 11. januar 2009

Kaffe

For ett par år siden kjøpte vi oss en kaffemaskin fra Nespresso. Jeg ble fort avhengig av den gode kaffen som den lager. Jeg minsket også kaffeintaket etter at vi fikk maskinen, fra å drikke masse traktekaffe til å drikke to kopper skikkelig kaffe pr dag. Så i høst begynte maskinen å fuske, den slo seg av midt under kaffebrygging. Vi tok kontakt med Nespresso og fikk kjempeservice. De sendte oss en lånemaskin mens de tok vår inn på reperasjon. Fantastisk, for uten om at Posten rotet bort vår maskin på tur ned til reperasjon. Den har nå vært borte i 2 måneder... snufs... Nok en gang fikk vi kjempeservice fra Nespresso som tilbyr oss helt ny maskin. Da valgte vi å betale ett mellomlegg og heller få en nyere modell en den vi hadde. Nå er jeg spent og gleder meg veldig til den nye maskinen kommer. Den skal vistnok være enkel å bruke både til å lage latte macciato  og capuccino. Mmmm...Så nå blir det lettere å lage kaffelatte til dere Kjersti og Hege.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp - Kjersti er klar for en kaffelatte hos deg. Håper den er ankommet til 20.januar :o)
Kanskje vi skulle hatt en badstu runde ned på stasjonen, om den virker da. Hadde vært deilig nå i vinterkulda, eeeh varmen....
Ha en fin uke :o)

Anonym sa...

Enn til mæ da????

Merethe sa...

Unnskyld Helle, Selfølgelig til deg også!
Ja Kjersti det hadde vært deilig, nå ligger jeg med forkjølelse...