tirsdag 17. mars 2009

Nytt leketøy til mor

Så kom den endelig - min nye Slice fra making memories. Gledet meg sånn til å komme hjem fra jobb å få prøvd den!
Jeg pakket opp og var som ett barn på julaften... Skuffelsen var stor når jeg så ledningen...
Den passer jo ikke inn i en norsk kontakt... Jeg ringte Bikuben (der jeg kjøpte den fra) med en gang og fikk da bekreftelse på at jeg kunne bruke en annen ledning som jeg bruker til en annen lader. PHU
Så var den koblet til strømmen og klar til å brukes.

Laget først en 4 inch blomst i tynt mønsterpapir, så prøvde jeg å skrive ut en A i bazzil kartong, men det var nok for tykt, for det ble ikke pent.

Deretter skrev jeg ut SMILE i skissepapir, for det var akkurat det jeg gjorde - smilte fra øre til øre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss så stilig,skjønner godt du smilte:))

Lisas hjem og skatter sa...

ååå, en slik tror jeg at jeg også ønsker meg :) hva måtte du gi for en sånn sak?
Klem/Lisa