onsdag 1. juli 2009

Hyttetur


Vi har vært på hyttetur i en gammel hytte som min farmor har vært med å bygd. Huset/hytta er vel på grensen til falleferdig, men det er så trivelig der. Dette var min første tur hit på 11 år! På kjøkkenet står denne koselige ovnen som gir meg gode barndomsminner...

Vi rodde båt på vannet og padlet stille rundt i kano.

Fin fisk fikk vi også, så store fisk tror jeg ikke vi fikk i min barndom...


Og av så stor fisk blir det stor og fin middag, det var bare så vidt det var plass i panna...


2 kommentarer:

Kjersti M sa...

Å så flott! Og fullt av gode barndomsminner. Sånne ovner er så fine, har en i st.nes som gutta ikke!!! får hive ut. Hjemme igjen snart?

Kjersti M sa...

Hei - en hilsen til deg på bloggen min. Ta en tiit og send videre om du selv føler for det :-)