fredag 15. oktober 2010

Årets første julekort

I dag har jeg laget årets første julekort :) Jeg har laget det etter sukkersøtt sin skisse og skal melde kortet på i utfordringen deres.
Jeg har brukt bazzil kartong i fargen date swirl som kortbase og bazzil i fargen rød som ramme. pyntepapiret har jeg fått av min snille mamma og er fra Maja Design, det heter Frøjdefull jul, ringdans.
Stemplene har jeg fått av min snille pappa og er fra Kort og godt.
Jeg har trykket ut to snøfnugg med Quickutz og limt Distress stickles på dem og på englevingene.

3 kommentarer:

Kjersti M sa...

Så søtt julekort. Er vel på tide å starte om man skal få de klare før jul.
Fint staffelikort også. Kanskje du kan lære meg det når vi har scrappehelg?
Flink JI er. Møblene ble jo som nye. Må nok komme innom og ta en titt.

Inger Marie sa...

Kjempe flott julekort merethe :)
den engelen fra Kort&Godt e jo bare så nydelig :)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
Ha en fin helg!
Klem fra Inger Marie

Yvonne sa...

Så stilig julekort! Digger fargene her. Og så snille foreldre du har da, som kjøper sånne godsaker til deg :)
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne