søndag 6. februar 2011

Sjokolade


Før jul kjøpte jeg inn sjokolader og toffifee som jeg skulle dekorere og gi i gave, men jeg kom ikke så langt da. Nå var jeg innom YouTube og kikket på en video der en dame laget ett omslag til en sjokolade der hun tredde ett silkebånd gjennom omslaget slik at sjokoladen ble liggende i silkebåndet (hm...det ble dårlig forklart).
Her har jeg i allefall lagd ett slikt ett til en Melkedrøm sjokolade. Når man knytter opp sløyfen og drar i begge båndene kommer sjokoladen opp.
Magebeltet er løst og kan tas av.

4 kommentarer:

Anita Lise sa...

Hei Merethe! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Ja du kan tro at 20-åringen ble fornøyd med kortet! Ser på denne sjokoladekreasjonen din, veldig fint pynta og dekorativ! Så nydelige kort du lager, flink med promarkers er du og. Ha en flott kveld og kommende uke der nord! klem fra meg

Liss sa...

En kreativ og fin måte å gi sjokolade til noen på. :-)

Hege sa...

Kjempe flott sjokolade-pynt:) Virkelig flotte gaver, du e så flink:))

Kjersti M sa...

Dekorative sjokolade og greie hilsner å ha på lur. Her er det labert med scrapping for tiden, skulle laget noen gutte- og herrekort...