fredag 4. mars 2011

70 tallet

God morgen alle sammen. Da ser det ut til at stormen har lagt seg ute, endelig. Så krysser jeg fingrene for at de finner de siste ungdommene som ble borte i går i snøstormen...
Tenkte jeg skulle legge ut ett kort før jeg gikk på jobb, når jeg kommer hjem skal vi dra på en kort vinterferie. Det gleder jeg meg til :)

Jeg synes det blomstrete papiret jeg fikk av min mamma er så fint, det er litt 70 talls... På kortet er det brukt bazzil i 3 forskjellige farger, det brune arket er fra basic grey (tror jeg) og blomstret pynteark som kommer fra en blokk som jeg tror er kjøpt på panduro. Pyntepapiret har lim på baksiden, så det var bare å skjære til og lime på :)
God helg til alle

3 kommentarer:

Christina sa...

Wowww that is a gorgeous card Merethe!! That is stunning!
Hugs Kristel

Guro sa...

Knallstilig!!!
Flotte farger på papirene dine, og morsom effekt med alle firkantene!
Ha en fin dag :-)
Klem Guro

Trine Pedersen sa...

Så flott det var med "lappeteknikk" på kort. Nydelige papirer og farger. Likte også det blomstrede papiret veldig godt.