søndag 29. mai 2011

Hurra jeg vant

Jeg vant jeg vant...hos sukkersøtt! Så nå har jeg fått tre nye digi stempler i samlingen min - Jippi
Det har ellers vært lite kortlaging i det siste her hos meg, jeg har værrt på Blåturkurs med 26 kollegaer. Vi viste ikke hvor vi skulle, eller hva vi skulle. Spennende, men har vært i Alta i to døgn på flott kurs.
Jeg legger med ett bilde av ett kort jeg laget for en liten stund siden, kortet er til ei flott jente som ble 18 år 3.mai. og som vanlig er jeg litt sein...
Jeg har brukt papir og stempel fra Magnolia. Navnet og tallet er stanset ut med quickutz og jeg har hatt på ett blankt lim for å få glans i dem.
Så er det bare å få det levert til Marte da...

2 kommentarer:

Christina sa...

That is a beautiful card Merethe!
Hugs Kristel

Rita sa...

Gratulerer :) Kjempe fine kort du lager :) Klem fra Rita