søndag 30. oktober 2011

Nok ett tenåringskort

Det ser bare ikke sånn ut. Man kan vel ikke bare legge ut de kortene man er mest fornøyd med? Her er ett kort som jeg ikke kan si jeg ble fornøyd med. Som vanlig kommer "lillegutt" med beskjed om at han skal i bursdag på veldig kort varsel, og mor må mekke kort i full fart.
 Jeg hadde ingen ferdig fargete motiver, så her ble det ingen KennyK... Papiret er fra Basic Grey sin Olivia. Det syns jeg også ble i overkant for en 13 åring... Jeg ordnet ett panel til framside som jeg trykte ut navn og alder til, men jeg var så stressa og skjelven at det ble skeivt og med lim over alt - så det gikk i søpla...
Da ble det heller ett panel med masse blomster og bare 13 tall på. Huff og huff...
Så i dag tror jeg at jeg må sette meg ned å fargelegge litt motiver slik at de ligger klare til neste invitasjon...

Ingen kommentarer: