mandag 26. desember 2011

Romjulspakker 2011

Nå er vi kommet tre dager ut i romjulspakkene mine...ja tre, for i år har vi utvidet med to, så nå hadde jeg en på julaften - så romjula - og jammen har jeg ikke en til 1. nyttårsdag også :) Heldige meg, jeg som er så glad i pakker. Jeg håper Kjersti og Hege også er fornøyd med sine romjulspakker, for det er i allefall jeg :-)
 Første dagen, altså julaften, fikk jeg håndkrem og sjokolade :)
 1. Juledag fikk jeg kaffekopp og spisebrikke med flott tekst på begge deler.
 
 Her er dagens pakke, i dag fikk jeg tatt bilde av den før jeg åpnet! Nydelig innpakket er den.

Inni lå dette flotte speilbrettet, så nå skal jeg rydde litt på salongbordet i dag, sånn at det blir plass til det :)

Ute hos oss blåser det og regner, det er liksom ikke slikt vær vi skal ha i julen...men vi har det jo bra i forhold til hvordan jeg ser på tv at de har det lenger sør i landet. Jeg ønsker at dere alle får en fortsatt får en fin og rolig jul.

2 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Romjulspakker var gøy da. Nydelige ting du har fått. :) I Bodø blåser det og det kommer haggel så store som erter. Men jeg skal ut å lufte meg litt i nabolaget. Ha ei fortsatt fin juleferiring og et godt nytt år hvor kreativiteten vil blomstre. :):)

Julehilsen fra Trine :)

Kjersti M sa...

Så fornøyd her også. Tror ni pakker blir en ny tradisjon heretter...
Kos deg med julefri. Jeg er på jobb.