søndag 22. april 2012

Konfirmasjonskort

Sist helg var jeg på fjelltur sammen med tre andre damer, vi gikk på ski i tre dager. To overnattinger hadde vi på Fjellstuer på vidda. Jeg var spent i forkant av turen om jeg ville klare å gjennomføre den, men det viste seg at jeg maktet det. Flott tur var det, vi gikk rundt 7 mil i løpet av tre dager :-)

Denne helgen har jeg tilbrakt ved hobbybordet (bortsett fra noen trimturer og husmorarbeid som må gjøres....), og det har vært konfirmasjonskort som har vært målet mitt. Og det har jeg også fått til...

 Laget det helt enkelt med hvit bazzil som er 6*6 inch. Pyntepapiret er fra Papirdesign, til deg... og Kjære konfirmant.Jeg har trykket ut navn med Quickutz sitt Rockstar alfabet, men jeg har redigert det bort her. Lilla bazzil brukte jeg også og diverse blomster fra Wild orchid crafts.
 Inni er kortet likt som det er på utsiden. på venstre side har jeg stemplet ett konfirmasjonsvers med distress ink, dusty concord. Stemplet er fra Kort & Godt.


Ingen kommentarer: