søndag 22. juni 2008

Mere kort...








4 kommentarer:

Anonym sa...

Lekre kort :o) Men det visste jeg jo - for jeg var jo der :o)
Må nok legge unna noen do-ruller og prøve meg på disse Tag-greiene. Godt å ha kommet igang med takkekortene - det gjenstår bare noen få.... Kos deg hjemme alene og nyt stillheten!

Mats sa...

Du e flink :) kortene ser kjempeflotte ut :)

Ja, nå får vi snart en liten "baby" i huset. Vi gleder veldig masse :)
Aller helst skulle vi fått oss en hund som var nærmere, men d ble egentlig bare sånn. Vi kom over kennelen på nettet, og fant ut at alt passet så bra. Bla at han er leveringsklar akkurat når jeg tar ferie :)

Anonym sa...

skal si du har hevet dæ rundt,skikkelig masse fine kort.Skjønner jeg har gått klipp av en leksjon..sånn er det med den idretten.Nå må man visst samle på do ruller? Ha en fin helg,vi drar til Mehamn:))

Vidar Pettersen sa...

Hmm.... Kan man ikke bare lage slike på nettet og printe ut? :-D Så ut som mye arbeid det derre..