onsdag 15. september 2010

Ikke fornøyd

Satt å kikket på ulike amerikanske blogger i kveld og fikk så lyst å prøve meg på ett kort jeg så der. Jeg bestemte meg også for å bruke restepapir av eldre dato for å prøve å få bort noe av det. Og jeg bestemte meg for å blåse støv av symaskinen!!! Hege og Kjersti, hørte dere det, jeg skal sy!!! Etter en rettside så jeg at jeg fortsatt ikke kan det... ha ha ha... Når jeg hadde sydd ryndt kanten på det rosa papiret begynte jeg på det hvite, sydde å sydde - så går det opp for meg at jeg er fri for undertråd... ha ha ha... jeg sydde likegodt den hvite uten tråd da! Så symaskinen skal jeg sette i garasjen, vi er ikke venner og har aldri vært det - sånn er det bare.
Jeg kan trygt si at dette kortet ble jeg IKKE fornøyd med! Jeg fikk meg alikevel en god latter ved symaskinen.

Ingen kommentarer: