fredag 24. september 2010

Utfordring hos sukkersøtt

Da skal jeg for første gang sende inn ett av mine kort på en utfordring. Jeg har tatt utgangspunkt i ukens skisse hos sukkersøtt. Jeg valgte å lage ett easel kort.
Jeg har brukt Bazzill kartong i fargen fawn, pyntepapiret er fra en DCWV blokk som het Latte. Blomstene er Prima og papirloftet, båndet er fra kremmerhuset og tallene er trykket ut med Quickutz. Stemplet av jenta er fra TGF og jeg har fargelagt med Promarkers, og det runde stemplet er fra Papirdesign tror jeg.

7 kommentarer:

Lene Aase sa...

Kjempeflott kort og helt herlig motiv!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
Klem fra Lene:)

Nancy sa...

For et lekkert kort, Merethe:O) Flott farge kombinasjon, nydelig løsning på skissen.
Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
Klem, Nancy;O)

Meretekj sa...

Kjempeflott easelkort du har laget.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem fra Merete

Liss sa...

Åh, den ble jo kjempefin. :)

Liss sa...

Åh, den ble jo kjempefin. :)

Lisbeths kort og scrap sa...

Kjempeflott kort, Merethe :)

Kjersti M sa...

Skikkelig flott - du er jo bare proff!!