lørdag 4. september 2010

Easel kort

Da har jeg prøvd meg på easel kort... Studert litt på blogger og på youtube førs.
Papirvalgene i dag er preget av at dette er en prøve...
Den gule kartongen var noe jeg fikk når jeg bestillte en pakke med ulik kartong, pyntepapiret, klistermerker og chipboard var i en samlepakke jeg kjøpte i Florida i sommer.

Det andre kortet er laget av kremfarget kartong, pyntapair som lå oppå arbeidsbordet, sort kartong, blomster fra Papirloftet, Stempel som jeg har fargelagt med promarker.
Det vises vel at det har gått litt fort her, men det var gøy å prøve ut ny teknikk :)

3 kommentarer:

Lisbeths kort og scrap sa...

Alltid artig å prøve noe nytt, ja. Synes du har blitt super på fargelegging! Til tantes bursdag (utrolig hvor godt den dama holder seg!) utfordrer jeg deg til å lage et "Neverending card" ;)
Klem fra Lisbeth

Merethe sa...

Det har jeg laget før, Men da bare helt enkelt.

Hege sa...

Supre fine kort,kan nu ikke se at det gått fort for seg her:))