søndag 19. september 2010

Kartong og pyntepapir

Jeg hadde lite Bazzill kartong igjen nå, det noen få i lyse farger og ellers bare farger jeg ikke får til å bruke. Jeg logget meg derfor på papirloftet sine sider og var på tur å gjøre som jeg alltid gjør, legge en 25 pakkning med vaniljefarget bazzill i handlevognen, men nei... Jeg besinnet meg og endret litt på bestillingen. Jeg kjøpte meg like godt 18 ulike farger! med på kjøpet ble det 7 ulike magnolia ark og to prima ark. Så nå er det bare å rydde fram hobby bordet slik at jeg får plass til å lage noe...
I dag har vi hatt en fin og rolig søndag. Sein frokost med hjemmelaget salat og nybakte rundstykker. En liten joggetur med mannen og litt diskusjoner rundt jotun sitt fargekart. Vi skal gjøre noen forandringer på kjøkken/allrom, så vi begynner med å male beitoserien, før vi tar å maler kjøkkeninnredningen... Håper vi blir ferdig til jul... Hvilken farge vi blir å velge er ikke helt avklart ennå. Jeg ser på ulike blogger at de bruker fargen letthet, så vi vurderer den mot Skumring og Refleksjon. Jeg er inne i en grå priode, så jeg ser mest på Skumring... Vi får se :)
Ha en flott søndag

Ingen kommentarer: