søndag 21. november 2010

Deilig søndag

Har hatt en lat søndag i dag med god tid til å gjøre hva jeg vil...
Jeg har da vært ved hobby bordet og laget litt kort :)
Begynte med å lage to like pakkelapper til jul, brukte spellbinders dies på en bit av en pappeske. Det ble bunnen på pakkelappene. Så stemplet jeg med favorittstemplet mitt fra Kort og godt. Det ble litt nakent, så jeg måtte bruke en rest av pyntepapir bak. Toppet det hele med litt gull glitter... enkelt og greit:)

Kort nummer to ble i litt annen størrelse enn det jeg har laget i det siste. Dette er 4*6 inch. Hadde opprinnelig tenkt det som ett liggende kort, men det ble det ikke...

Det ble på høykant og med brekk på midten slik at det kan settes opp som ett staffeli kort. Så fikk jeg prøvd noe nytt i dag også :)

1 kommentar:

Liss sa...

Fine kort. I tillegg til avslapning fikk vi jo gått en tur også som gjorde godt for kropp og sinn. :-)