torsdag 18. november 2010

Kjøkkenet vårt

Sånn da var kjøkkenet ferdig malt og nye knotter er kommet på! Synes det ble så lyst å fint i forhold til hvordan det var. Flinke mannen min!






I dag er jeg hjemme med sykt barn og da fikk jeg tid til å ta bilder og studere det litt nøyere... Jeg bestemte meg da for at jeg skal ha blå marimeko liftgardin over kjøkkenbenken - så da er det bare å få tak i stoff å få noen til å sy for meg. (Jeg vet om ei kjekk dame som jobber på en butikk her i bygda som er flink med sånne liftgardiner...)


4 kommentarer:

Kari sa...

Det ble kjempeflott, det er jo som å få et helt nytt kjøkken.

edel sa...

så flott det ble, og for en flink mann du har. Se det gikk jo fort å male kjøkkenet..........

Sigrid sa...

Så flott d blei. Å du, æ har leita etter rødt Marimekkostoff i 2 år.....

Liss sa...

Gratulerer med "nytt" kjøkken!! Det ble kjempefint og Jan-Ivar har vært utrolig flink. :-)